Shy boy

Eftersom jag inte vill skolka i morgon så kom jag
framtill att det kanske är bäst att skippa Stockholm
och ta det en annan helg. Blir att åka till Linköping
till pappa istället. Får kolla runt lite på stan där och
se om jag hittar någonting.

Nu måste jag sätta igång med min debatt artikel så
att ja blir klar med den. Måste skriva två tråkiga
inlägg i skolbloggen också. :| 

Liljan och hennes söta hund Bettan är här och ska
bo här tills söndag. Det är trevligt. Bettan är sötast
i världen.



I'm sittin' in the window of a street cafe
Watchin' you walking by each day,
It seems that you always wanna look my way
Hey, you can't deny, boy,
You're such a shy boy.


So good looking you seem to be
But you're too tongue-tied to say hi to me,
You could make it happen so easily
Woah, I'll tell you why boy,

'Cos I'm looking for a shy boy

image281

Kommentarer
Postat av: emma

Vilken fin design Emmy. Du får ta vägen förbi Norpan i helgen och shoppa här :p hehe

2007-09-13 @ 20:21:24
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Samrebecca

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2010-12-07 @ 09:52:08
URL: http://samrebecca.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback