tröttsamt

När jag skulle kolla febern i morse var den allt för hög, mamma
tvingade mig ner i sängen igen. suck. Mamma skulle köpa medecin
till min hals idag, hoppas den hjälper. Hon pratade med min
svenska lärare idag också, sa hur det låg till. Bra det så att dom slipper
tro att jag bara är hemma för skojjs skull. Om jag inte var bra tills i
morgon skulle jag få göra boken fettpärlan skriftligt, vilket jag inte vill
så får fan i mig må bra i morgon allstå. Clubexposed på fredag också.
det vill jag inte missa. Får hålla tummarna.


image296

Mamma kollade precis i min hals. Jag har som "vita tuggumin" i halsen plus
att det tydligen ser förjävligt ut enligt henne. Så nu ska jag åka till läkaren. :/
Fan av tattigt. När dom tog bort halsmandlarna sa läkarna att jag inte skulle
kunna få halsfluss mer. Men tydligen. Bäst att klä på sig och ge sig iväg.

ne tydligen inte. fick inte komma ikväll. ska dit i morgon. tattar motala.


Kommentarer
Postat av: AnneliH

Hoppas du blir bättre snart ;)...det är inte roligt med "eftersläntare"....framför allt får vi hoppas att du inte har halsflus!!//Kram

2007-09-19 @ 17:09:50
Postat av: emma

'Hoppas du blir bättre Emmy. Tråkigt att du fått halsfluss när du tagit bort mandlarna man ska ju inte kunna få det då.

2007-09-19 @ 22:29:59
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Libanann

Cool site ... I like it :)

2009-10-14 @ 09:26:00
URL: http://libanann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback