Uttråkad

Somnade sent i går natt, vaknar vid halv sju av att jag hostar.
Gick upp och gjorde i ordning mig. När jag kommit upp
för den branta backen jag har på vägen till skolan får jag
en hostattack. Får stanna cykeln, känner mig helt uttittad av
folk som åker förbi. Hostar så att tårarna bara rinner. Får
vända och åka hem igen. Mascara i hela ansiktet. Jävla
skit!

Idag ska jag göra klart hela mitt tal i historian. Läsa svenska
boken och skriva tre stycken texter till artiklarna. Idag har
jag i alla fall ingen feber och huvudet känns i alla fall just nu
helt okej. Känner på mig att det här kommer att bli en tråkig helg.
Jag är såå trött på att bara vara inne och ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback