Axel jävel

Jag har fått någon inflamation i axeln, sovit riktigt dåligt inatt, knapt något alls. Mammsen åkte och köpte voltaren åt mig i morse som tur var, efter den kunde jag sova. : ) Nu känns det faktiskt mycket bättre, men blir lugnt ikväll. Blir nykter förfest hos Jossi (Jossan) och sen hugo.

Känns som i går när man gick ner för ängen från huset på Marieberg, till majbrasan som dom gjort vid vattnet.. men det var hur länge sen som helst, nu är man inte bara barnet längre, trots att det skulle kännas skönt om man var det ibland. Nu ska jag ta och vila en stund till, sen ska jag ta en lång dusch och börja fixa mig inför kvällen.

Ha en bra Valborgskväll!



Now I feel that this hold of mine has taken many forms
Still sometimes the rain can turn into a waterfall
The prettiest things can come out of the coldest mind
And even with broken wings, sometimes you find your way to fly

Now I feel that this soul of mine has had its many tolls
Still sometimes the pain is what we need for us to grow
So when it's time for me to look into my deepest side
I will, I will find a way to hold onto the love inside

See I can be anything I want to be
All I have to do is put my mind to it and I can do it



Kommentarer
Postat av: Jenni

vi är låtbytarna nummer 1 vi två.. tycker nästan alltid om samma sorts låtar som blir speciella för oss :) haha tack för kommentaren.. älskar monki.. det borde du med göra.. det e lite emmy-stile över sortimentet där inne.. ha det så kul ikväll o nyp du vet vem i rumpan från mej :p puss!

2008-04-30 @ 17:22:01
URL: http://jenni.blogg.se
Postat av: Veronica

Hej du! tänkte bara säga att jag är tillbaka. Har du tid imorgon att fixa min design? du kan adda mig på msn, [email protected] Kan du någon tid imorgon? så jag kan skicka över några bilder

2008-05-11 @ 21:26:42
URL: http://virre80.blogg.se
Postat av: joss

uschdå, hoppas det blir bättre snart!

2011-02-28 @ 22:44:43
URL: http://josefinemede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback