Jennies blogg

image861

Gjort klart Jennies blogg och här ser ni resultatet : )

Kommentarer
Postat av: cecilia

hej, jag undrar om du hjälper andra att göra en snygg header ? :)

2008-04-05 @ 11:31:08
URL: http://cilaa.blogg.se
Postat av: Stephanie

hejsan!
Måste bara berömma hur riktigt sjukt duktig du är på designer till bloggar. Vart chockad.
Du är grym! :)
Men undrar även om du har möjlighet att kunna hjälpa mig med designen med. Gillade den här ovan som du gjorde till den här tjejen. Älskade den designen.
Eller jag vet inte om du brukar hjälpa folk med det, men vore hur underbart som helst då jag inte fattar någonting om designer osv! :)
Hoppas du har lust att hjälpa mig iaf, jag håller tummarna! =)
MVH / Stephanie

2008-04-06 @ 00:11:26
URL: http://steffany.blogg.se
Postat av: tessan

Hej Hej! Skulle jättegärna vilja ha hjälp med min blogg. skulle vilja att dem vore ganske så stilren. Jag vill att allt ska vara en färgat i nougatliknande färg och kanske ett par blommor eller liknande som slingrar sig upp mot headern..de kanske kan vara i vitt svart och en mörkare brun..hur headern ska seut får du bestämma helt själv..Har du några andra ideer så får du gärna använda dem med. Jag skulle även vilja få med en klocka om det skulle kunna gå. Hur den ska se ut får du bestämma själv.
Hur tycker du det låter? Hör gärna av dig så att vi kan talas vid mer.

2008-04-10 @ 14:32:05
URL: http://theresenordlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback