I wanna be starting something

Det var underbart att bara dra täcket överhuvudet i morse, bara ligga kvar under ett
varmt täcke, och somna om. Inte behöva göra någonting, bara ta det lungt. Så ser mina tre veckor
ut framöver, förutom att jag ska träna då, men det ser jag bara fram imot. Ikväll ska jag och Carin,
kanske Maggan också, gå på en styrkepass. Förmodligen inte lika mycket träningsvärk efter det
här passet.

Helgen har varit bra, I fredags tog jag en fika med tjejerna, sedan fick Maggan dra iväg
och ha kul på hennes klassfest medans jag och kullisarna begav oss hem till mig för en lugn
kväll. Vi spelade skippo och spökjakten, "åhh vaa faan va de där?" hahaha! Älskar spökjakten.
På lördagen var Markus och jag på Ikea, hittade inte så mycket. Han köpte en lampa och en
potatisskalare som han nästan snodde. Jag undrade var potatisskalaren var, då hade han
råkat lägga den i fickan. Kul att åka dit för att sno en potatisskalare för 19.50 liksom. haha!
På söndagen åkte vi tillbaks till IKEA, Markus var sugen på en säng. Så efter mycket velande
åkte vi hem till honom med en 120 säng. Och tro mig, det är inte så lätt som man tror att hyra
ett släp och köra hem en säng, det har jag lärt mig. : P Balklänning ska jag kolla på i veckan,
skulle komma in fler modeller då.

måste kila, ha en bra dag. Hej då.




Wanna be starting something - Akon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback