Måndag

kan man bli mer arg när man skrivit ett helt inlägg här och stänger ner rutan
utan att ha sparat? Nej jag tror inte det. Jag har i alla fall väldigt ont i ryggen, kan bero
på att jag dammsugit hela nedervåningen idag, här försöker man vara duktigt liksom.
Blev jätte glad när jag hörde att Carin och Maggie ska börja träna på korpen. Det
betyder att man blir mer motiverad till att träna, sällskap är ju alltid roligare. Blir att
köpa ett tio kort där på onsdag så länge, är passen bra så fortsätter jag. Poweryoga
är det tydligen som gäller på onsdag. : ) Nu ska jag äta gröt.


Hon har fått mig att fastna för ännu en låt..
den är fin.


http://www.myspace.com/williamfitzsimmons och låten Afterall

Kommentarer
Postat av: Jenni

det var emmelie som tipsade mej om honom först.. men jag e såld.. krävs lite djup och ett törnat hjärta för att uppskatta viss musik.. och det har vi ju :) får gå ut här i linköping snart igen.. vad gör du i helgen? puss* :)

2008-01-21 @ 22:29:44
URL: http://jenni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback