Avskedsfest

Kom precis hem från jobbet, det är så varmt att jag nästan svimmar av, ska ta en iskall dusch nu :) Ikväll ska vi ha avskedsfest för Sascha som flyttar till Stockholm på söndag. Det ska bli riktigt kul, det är kanon väder och alla har fått lön, blir nog en toppen kväll. Ska inviga min nya klänning idag också :) Blir inte allt för villt ikväll, ska öppna fiket klockan halv elva i morgon, mindre kul. Men så farligt är det ju faktiskt inte, får ju träffa mina trevliga kollegor. haha, kollegor, fan va seriöst det låter. aja, nu ska jag som sagt duscha.

puss då.








Kommentarer
Postat av: Morganidun

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2009-03-27 @ 12:27:18
URL: http://morganidun.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback