Fabriken, största fjaskot.

Ja, alla i Motala har undrat och pratat om den nya nattklubben som ska öppna, Fabriken. En vit limmo har cikulerat i stan för att göra reklam. De har gått ut med att någon Bob har träffat kärleken här i sverige och har flera barer i england. De har valt att inte säga vart stället är, allt för att skapa snack.

Så här ligger det till, Fabriken är Bolaget. Den här jävla "Bob" och hans patetiska kärlekshistoria är bara påhittad smörja för att göra konceptet mer intressant. De som ska öppna stället kommer enligt en källa från Jönköping och heter typ, Leffe &  Emma. Hur moget och seriöst är det att öppna en nattklubb och börja med att ljuga ihop en patetisk historia för att locka kunder?! Angående den patetiska limmon, så skulle jag hellre anlända till festen i en skrothög. Vadå, är man cool om man kommer i en vitlimmo, som man får åka i gratis, i MOTALA?! Hallå, jag skulle bara tycka att de som anlände i den där fula limmon var patetiska.

Så den 29de är det bolaget kan man säga, med en renoverad lokal. Jippi. Storslaget, eller inte..

Att åldersgränsen är 20 är nog kanske också ett minus för många.

Här trodde man att det var något seriöst, ärligt talat..

Vilken flopp!

PS: vet att jag har överanvänt ordet patetisk, men det är vad det är, patetiskt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är inte en sån positiv person va? Har på senare tid tyckt din blogg bara blir mer och mer negativ. Lite tråkigt då jag har gillat att följa din blogg.

2008-11-26 @ 18:47:51
Postat av: Anonym

amen herregud, du är bara avonsjuk för att du inte få gå, och för att du är rädd för att hugos ska tappa besökare! låt dom ha sitt roliga, motala behöver något nytt, allt har varit detsamma i flera år och inga nya roliga uteställen så snälla, håll det där inom dig! jag vet många som tycker det här är jättekul varför kan du inte bara skippa attityden och försöka se det från den ljusa sidan? det här är bra för motala.

2008-11-26 @ 19:43:46
Postat av: amila

hahah ja emmy varfö rär du så AVONSJUK? .P hahahahahaha suck för dessa kommentarer, jag tycker du är mycket mer spännande så här; lite smått bitter :)

2008-11-26 @ 20:56:16
URL: http://alima.blogg.se/
Postat av: M

Många bittra miner här märker jag..

2008-11-26 @ 21:57:45
URL: http://headless.blogg.se/
Postat av: Anna

Nytt och nytt, Bolagets lokaler har funnits bra mycket längre än t.ex Hugo's nattklubb, så det är absolut inget nytt! Visst, det är säkert många som kommer gå till Fabriken, enbart för att dom delat ut massa fribiljetter... Motalafolket är rädda för att testa nya saker i vanliga fall.. Haha, har Emmy och vänner kommit in på Harrys när det är 21års gräns, kommer hon säkert in på Fabriken också ;P

2008-11-26 @ 23:19:53
URL: http://familjengk.blogg.se/
Postat av: Em m y ( A m a f ä o )

Svar: Ja gud, det är ju verkligen avundsjuk jag är, eller inte.. haha! Som sagt, fabriken är ingenting nytt, bolaget har inte ens renoverat om, så nej, det är inte bra för motala. Och jag säger det igen, jag skriver inte för Hugo, det är inte pga av att jag jobbar där som jag har den här åsikten. Jag är faktiskt besviken på att det här konceptet är ett så stort fjasko! Hade varit kul om det hade varit någonting nytt och spännande. Istället är det gamla vanliga bolaget, med nya ägare som ljuger ihop en historia för att få dit folk. Och jag är inte bitter, jag säger bara vad jag tycker. ;) Och du som är anonym och kommenterar, snälla, vadå hålla det inom mig? jag säger bara vad jag tycker, håller du inte med mig, så kom med några argument som håller istället! Och till Sara.. jag är negativ till endel saker, så äre, men även positiv till många. Negativa inlägg jag skrivit kan man räkna på en hand, positiva finns det gott om. :)

2008-11-27 @ 00:24:01
URL: http://amafao.blogg.se/
Postat av: Maddiie

Hahaha ja, patetiskt är rätt ord ;)

2008-11-27 @ 12:24:25
URL: http://maddiies.blogg.se/
Postat av: Julia

Din blogg har faktiskt blivit negativ på senaste tiden. Jag har liksom följt din blogg jätte länge, men nu börjar det bara bli negativa grejjer, jag trodde du va positiv.?!

Klantigt, du tammar många läsare på det.

2008-11-27 @ 15:34:02
Postat av: ~:AnnA:~

Endel fattar tydligen inte vad en personlig blogg är för nåt! Man skriver vad man tycker och tänker.. om ni inte fattat det?!

2008-11-27 @ 18:06:02
URL: http://familjengk.blogg.se/
Postat av: carin

Jag Emmy trots dina unga år har du förstått att så fort The Soners släppte repslagaregatan så blev de ett fiasko! haha de nya fabriken ägarna är ju samma som Bolagets:)

2008-11-27 @ 21:39:29
Postat av: Emma

Det är ju som vanligt när något nytt öppnar i dom lokalerna, det funkar fram till uteharrys drar igång sen dör det och byter namn! Inget nytt där!



Att det är 20 årsgräns är ju för att dom vill tjäna pengar och få dit folket som spenderar.

2008-11-27 @ 23:07:01
Postat av: Manne

Emmy.. Du är patetisk! Vadå ihopljugen? Vem bryr sig? Kul om det händer något nytt i den där hålan eller?

Go Fabriken. Riktigt bra namn förresten.

2008-11-28 @ 00:42:46
Postat av: anna

Emmy har helt rätt!

det är bara ett patetiskt försök att locka kunder,

Och limmon man åker runt i? Herregud!



hennes blogg är personlig annars skulle det inte vara hennes blogg! alla har dåliga dagar ibland, bara att emmy skriver om dom !

JAG GILLAR IALLEFALL DIN BLOGG OCH FORTSÄTT MED BÅDA NEGATIVA OCH POSITIVA INLÄGG!



2008-11-28 @ 22:50:37
Postat av: John

Emmy jag kommer ge detta en chans ikväll eller snarare utnyttja att det kommer vara så många människor på samma plats. Passar mig perfekt. Hoppas Göteborg är bra.

2008-11-29 @ 17:22:31
URL: http://johnvalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback