Härlig dag




Vid halv åtta steg jag upp och tog på mig träningskläderna. Mamma, jag och Milton gick en lång promenad ut till stugan. Vi har städat både inne och ute hela dagen. Vid tolv satte vi oss i solen istället, trötta på allt städande. Nu är jag fräknig och lite småröd om kinderna. Vid tre dog jag en powernap, sov dåligt inatt också. Nu är jag hemma för dusch & snabbt byte av kläder, sen ska vi hem till familjen Brage och grilla. Ska bli gott, jag är super hungrig.

Har tagits en hel del bilder nu under de här dagarna, men har givetvis kameran hemma hos mamma. Ni får ta del av dom i morgon helt enkelt.

Chingeling.


Kommentarer
Postat av: Gilraen

Härligt. :) Kanske finns det intresse hos dig att delta i min fototävling som pågår just nu? Fint pris. Kika här om du är intresserad: http://www.gilraen.se/2009-04-08/fototavling-i-samarbete-med-tvspelswebse/ ;)

2009-04-11 @ 19:55:14
URL: http://gilraen.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback