Hemska mardrömmar

Har sovit så dåligt och oroligt de senaste nätterna. Jag vaknar till av allt möjligt konstigt. Två nätter i rad har jag vaknat med ångest, panik och sorg, med gråten i ögat, svettig och helt förstörd. Det hela känns så verkligt, att det tar en lång stund för mig att inse att jag bara drömde. I förrgår dog min pappa, och inatt dog Victor. jag höll honom i mina armar, han var sjuk. Han var så sjuk att jag tillsist fick skaka liv i honom, panik över att jag inte hunnit säga de där sista små sakerna än. Försökte säga allting så fort som möjligt, innan de där fina bruna ögonen skulle slutas föralltid. Samtidigt dog Mattias på mitt jobb och Anna satt precis som jag helt förstörd. Frågan är vad de här drömmarna betyder. Både pappa och Victor är bortresta, kanske är jag omedvetet orolig?

aja, hemska är de i alla fall, drömmarna..


Nu skiner solen och jag ska cykla in till stan för en fika med tjejerna på Ströget. Kanske ska passa på och smaka Chailatten där. Lite småkul att den spridits till stans alla fik efter att den blivit populärats bland drinkarna på min lattemeny.

Chingeling.


Kommentarer
Postat av: Fibrobruden

Ush då, förstår att det är jobbigt. Du är säkert bara lite orolig. Får själv såna där konstiga drömmar då jag är orolig eller nervös. Vill önska dig en Glad Påsk!

2009-04-09 @ 14:22:00
URL: http://fibromyalgibruden.blogg.se/
Postat av: Anna K

Fy fan! Ja, jag och Mattias hade typ samma dröm... vi hade sex med varandra haha Å andra sidan har vi ju vart på begravning idag... du är synsk Emmy :P :O

2009-04-09 @ 18:48:07
URL: http://familjengk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback