Idag är ingen vanlig dag

För det är Malin & Eriks födelsedag. Hurra, hurra, hurra :)

Halv åtta vad vi uppe med oboy och macka, mamma höll brickan och jag viftande med Sverige flaggan. Sång rösten var verkligen på topp. Hade han inte inte vaknat av våra nyvakna skrålande röster så hade något varit fel, helt klart, haha! mamma, jag och Milton tog oss en långpromenad och nu sitter jag här framför datorn, sur på att det är molnigt ute. Jag som ville sitta i solen med min bok, jäkla skit! Ikväll ska vi grilla fläskfilé ute i stugan, gott. Får väl ta o läsa min bok i soffan nu då...

Chingeling



Kommentarer
Postat av: Madde

Grattis till dom! =)

2009-04-13 @ 11:49:24
URL: http://madeleinegothe.blogg.se/
Postat av: kullis2

Grattis köllefisen!

2009-04-14 @ 16:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback