Påsk

Jaha, så var det påsk redan och nu är jag ledig från jobbet tills på lördag, skönt men samtidigt förjävligt. Känns som att man jobbar och sliter för ingenting, inte samma positiva och glada känsla längre när man går till jobbet. Hoppas på att det blir bättre till sommaren, högt tempo och mycket att göra passar mig bättre än dagens lugn.

Ikväll blir första natten på en månad utan Victor, då den rackarn packat väskan och åkt upp till fjällen ännu en gång. Jag ska inte säga att jag tycker att det är skönt, men det är faktiskt bra att vara ifrån varandra lite också. Få sakna och uppskatta det man har. : ) telefonräkningen lär dock bli dyr, men men..

Just nu är framtiden lite halvrörig men idag hittade jag i alla fall flera utbildningar som jag tänker söka i veckan. Bara att tacka nej om det nu skulle vara så att man skulle ångra sig. Nu ska jag packa väskan och bege mig hem till mamma. Jag ska sova hos där i natt, i hennes stora Carpediem säng, och intala mig själv att jag inte alls saknar det krulliga håret, den bäbislena huden & de mysiga godnattpussarna.   ^_^






I´ts you, the one I want next to me when all my dreams come tru, it´s you!


Chingeling.


Kommentarer
Postat av: kullis2

klart du saknar marie o hennes lockiga hår ;)

2009-04-08 @ 21:23:25
Postat av: E m m y (Amafäo)

svar till Kullis2: Klart att det är dig jag menar marie, ehh hosthost.

2009-04-09 @ 13:27:13
URL: http://amafao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback