En underbar känsla

Klockan ringde 06.45 i morse, dags att tvätta. Det kändes tungt, speciellt när han brevid fick ligga kvar, men peppande ord fick mig att pallra mig ur sängen. Fick i alla fall sova lite till mellan tvättpassen, så nu är jag pigg och glad. Det är strålande sol ute, några minusgrader och nästan vindstilla. Som gjort för att dra på sig skridskorna & pimpla lite. Hoppas på fisk den här gången. Kameran kommer självklart att få följa med.

Den mest överskattade dagen i hela almanackan inträffade ju i går, allahjärtansdag. Varför ska man vara mer gullig, omtänksam och kärleksfull just då? Det känns som att många är kärleksfulla och gulliga då baraföratt, nästan lite påtvingat. Min allahjärtansdag spenderades med familjen och med han som fått mig att må så bra de senaste veckorna. Med honom känns varje dag speciell, det känns till och med speciellt att sitta och käka en knäckemacka, så att min allahjärtansdag skulle bli bra hade jag inga tvivel på.

Nu måste jag fixa i ordning mig lite inför skridskoåkningen.

Puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vad härligt det lät att åka skridskor! Jag har inga skridskor men är himla sugen på att köpa ett par, ska gå ner på stan o se om de har rea nånstans kanske... Pimpelfiske verkar så mysigt, har aldrig provat det själv.

2009-02-17 @ 09:14:03
URL: http://fridasofia.se/blogg
Postat av: Jessie

Jag blir helt lycklig bara av att läsa hur bra han får DEJ att må! Haha.

2009-02-18 @ 09:45:07
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback