Ansiktsbehandling, bodypump & långpromenad




Det känns som att jag verkligen tagit hand om mig själv idag på min lediga dag. Började dagen med nya avsnitt av one tree hill & Gossip girl, hann även med att bläddra igenom mina fototidningar som jag nästan glömt bort att jag hade. Står mycket kul och det finns så många bra tips. Hoppade på cykeln ut i blaskvädret vid halv tolv för att möta Cissi på Harmoni. Väl på Harmoni fick jag en klassisk ansiktsbehandling som innebar peeling, portömning, massage, fuktgivande mask & sedan något fuktserum. Det var jätteskönt och tog ungefär en timma. Det var väldigt avslappnande och musiken var underbar. Det gjorde lite ont när hon tömde porerna i ansiktet men det var det värt, nu är jag len som en bäbisrumpa ;)

Vid halv fem tog jag mig ur soffan, slängde på mig träningskläderna och cyklade ut i blaskvädret ännu en gång den här gången för ett hårt bodypump pass på feelgood. Man känner sig så otroligt duktig & glad efteråt : ) Efter det blev det att slinga mammas hår och nu sitter jag här med Sanna och dricker grönt te i väntan på Victoria Silvstedts (eller Silverstedt som jag alltid trott att hon heter) reality show som börjar 22.40. Till det blir det fruktsallad på banan och grepefrukt, mums :D



Någon mer som ska se Viccan 22.40 ? ;)


Förövrigt var det en gubbe med öl mage och hängtuttar på bodypumpen idag
 som hade ett linne i stil med Victorias baddräkt ovan.

 Mycket stilfullt

^_^

Kommentarer
Postat av: Nathalie [asilentescape]

Sv: hihi tack :D

2009-01-21 @ 00:02:57
URL: http://asilentescape.blogg.se/
Postat av: carin

klart jag såg vickan:)

2009-01-21 @ 00:30:39
Postat av: Em m y ( A m a f ä o )

Svar till Carin: Det är bra Carin ;)

2009-01-21 @ 00:38:03
URL: http://amafao.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du några tips på bra tidningar om foto samt photoshop man kan köpa ?

2009-01-21 @ 07:43:27
Postat av: Maria

Hejsan.

Går du på Feelgood här i Lkpg?

Jag kör nämligen också body pump där och jag tror

jag vet vem du menar när du skriver: en gubbe med öl mage och hängtuttar ...haha....riktigt snygg är han :P

/Maria

2009-01-21 @ 10:16:52
Postat av: Em m y ( A m a f ä o )

Svar till anonym: Tidningarna jag köper heter digitalfoto. De har släppt några som heter just photoshop, jag har bara en av dom, det kom ut en ny nyligen också som jag funderar på att köpa. Jag tror att du kan specialbeställa tidningarna på deras hemsida.





Svar till Maria: Nej jag kör bodypump på Feelgood i Motala, det finns antagligen fler gubbar med samma stil som honom. Det värsta är att han trodde verkligen att han blev inspanad, men alla kollade på honom för att han var så pinsam. haha!

2009-01-21 @ 20:52:31
URL: http://amafao.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilken fin blogg du har!

Jag blev lite nyfiken på två grejer, vad använder du för kamera och hur gjorde du de där rutorna som kommentarerna hamnar i?

Tacksam för svar,

ha det bra!

2009-01-21 @ 21:32:11
URL: http://hagenvald.blogg.se/
Postat av: David

Ouhf, sånt linne har jag alltid när jag tränar, kan inte träna utan.

2009-01-21 @ 23:25:06
URL: http://versatile.blogg.se/
Postat av: David - Versatile Photography

Nog? dom är helt klart snyggare på mig ;)

Varvar mellan den victoria har och borats mankini, brukar vara poppis!

2009-01-22 @ 19:12:14
URL: http://versatile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback