Förbättringar 2009

Alla som känner mig vet att jag har väldigt dåligt självdiciplin. Jag tar tag i saker i sista minuten och bara när jag verkligen måste. Det är dags att göra lite förbättringar i livet.


  • Jag ska börja med att sluta lägga så mycket tid på att sitta här och skriva om saker som ingen engentligen bryr sig om. Sluta sitta vid datorn och kolla på serier långt in på nätterna. Att somna innan 24.00 på vardagarna är ett måste, speciellt när man jobbar ca 10 timmar om dagen och ändå vill orka träna och umgås med vänner. 

  • jag ska bli mer sparsam. Sluta slänga ut pengar på att äta ute, köpa onödiga plagg, eller någonting annat onödigt. Minst 500 kr ska in på fonder och minst 1000 kr på ett sparkonto.

  • Att jag lägger 300 kr i månaden på ett träningskort ska inte vara bortkastade pengar. Träna minst 3 gånger i veckan borde man orka om man sover bra, morgon promenader lika så.

  • Försöka planera tiden bättre, trots olika jobbtider och långt avstånd går det att träffa sina nära och kära oftare om man bara vill.

  • Ta tag i körkortet & min utbildning.

  • Kommentarer
    Postat av: emilia

    låter som om du har några mål ^^

    eller förbättringar x)

    2009-01-25 @ 10:19:42
    URL: http://emiliawestling.blogg.se/
    Postat av: AnneliH

    Det är bra att ha mål att sträva efter. Kram

    2009-01-25 @ 12:31:31
    URL: http://shaggkvist.se/wordpress/
    Postat av: Anonym

    Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



    Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



    Ta chansen helt gratis och jättelätt



    http://www.freestreet.se/?r=135

    2009-01-26 @ 12:59:43
    Postat av: kullis2

    bra kexi!

    2009-01-26 @ 13:11:34
    Postat av: Anonym

    Jag känner igen mig själv! Varför ska det vara så svårt? Självdiciplin var det ja:)

    2009-01-26 @ 13:19:42
    URL: http://lloyds.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback