Lillplutten



Idag kommer lillplutten hem från Thailand, Han har varit borta i 1,5 månad, så nu är han riktigt saknad. Blir att träffa honom i eftermiddag och han kommer att vara så där fint solbränd. Började därför min lediga dag med att sola lite, så att jag slipper vara som ett lik gämfört med honom. Ska snart gå in till stan för att luncha med tjejerna. Efter det blir det att tvätta lite, eller okej då tvätta mycket. Nästan hela min garderob ligger i tvättkorgen så lite är nog fel uttryck. Ikväll slipper jag att laga mat till mig själv, alla håller nog med om att middag för två är så mycket roligare. Frågan är bara vad man ska laga..

Nu måste jag kila. Chingeling.





Maybe some women aren't meant to be tamed.
Maybe they're supposed to run wild until they find someone, just as wild, to run with.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback