Kullis Gästbloggar

Hej! Första gången jag är här på blogg.se, malin hade snabb genomgång med mig precis så vi får se hur det går. I helgen har vi i alla fall varit i Byron Bay. Vädret var underbart, men boendet inte lika bra. Vi bodde hos en kompis till Katarina och låt mig säga som så att huset var allt annat än insektsfritt! Min första natt spenderades på en luftmadrass i tvättstugan och min andra i "danskens" spindelbefriade och hippieinspirerande van som stod parkerad ute på gatan. Där sov jag och Malin mycket skönt! Dom andra tjejerna hade dock inte sån tur som oss, utan dom fick nöja sig med en soffa full av maskar! Man kan ju säga som så att det märktes att det var tre killar som bodde i huset, var av en av dom var 17 år och hög som ett hus (nej Anna och mamma, vi testade inte). Om dagarna låg vi på stranden och på kvällarna åt vi god mat och lekte lekar. Man kan väl kanske säga att det har varit en toppenhelg helt enkelt!


Helgens nyckelord: hippies, insekter, solsveda och sprit.
 




Over and out!


Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Hej o Hå vilket nice boende:-), det vi i tusan om jag hade klarat. Kanske för sådär 30 år sen möjligtvis. Du är ju riktigt duktig bloggare. Kul med med lite färska news. Vi hörs på skype på Blåsippsgatan imorgon:-). Kram

2010-04-04 @ 13:12:49
Postat av: Anonym

Bra skrivet Sonke, men du kan skriva ännu roligare -du är vass i tungan f ö. Vi hörs i morgon. Mammaopappa

2010-04-04 @ 14:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback