Emerald Palace

Nu det här blocket har vi börjat med två nya kurser. Den ena är responding to design brief och den andra är Graphic design 2. Just nu har vi den sistnämnda kursen där vi gör förpackningar till hotellartiklar. Vi fick dra en lapp i går med hotellnamn, mitt hotell heter Emerald Palace. I går gjorde jag Logon till hotellet och idag försöker jag komma fram till hur förpackningarna ska se ut. Vi ska göra förpackningar till shampoo, conditioner, body moisturiser, guest soap och Shue polishing cloth. Ni vet sånna där söta små flaskor som man får på hotellet :) Här nedan ser ni hur jag kom fram till min final logo.



Kommentarer
Postat av: AnneliH

Elegant!

2010-07-20 @ 07:56:28
Postat av: AnneliH

Tänkte skriva en kommentar på "Vardagslyx" men det funkade inte så jag skriver här.



Du måste helt säkert befinna dig i paradiset...så måste det vara helt enkelt. Njuuut! Kramen!

2010-07-20 @ 07:58:53
Postat av: Tilda

Vad snygg din logga blev!

2010-07-29 @ 13:41:19
URL: http://tildazinha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback