brochure



Här har ni arbetet jag har suttit och pillat med. Det är en handritad brochure för Nikon, och som ni ser så har jag även med min logga. Jag har re-brandat Nikon kan man säga. Nu känns livet lite lättare, har faktiskt längtat efter att få jobba hela veckan. Nu får ni bara hålla tummarna för att jag hittar en snygg vit skjorta i morgon ;) På fredag är det midsommar, då jäklar kör vi. Idag inhandlades svensk tårta, mammascans köttbullar, ägg, kaviar, marabou, ahlgrensbilar och en massa annat gott. Sanna ska göra gubbröra, halelulja!


Ha en underbar midsommar familjen, vännerna och alla bloggläsare där ute, om jag inte hinner uppdatera innan fredag. Sakna mig inte för mycket!

Kommentarer
Postat av: emma

Vad du är duktig. :)

2010-06-23 @ 22:15:27
URL: http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback