Passion strawberry

Jag hade lätt kunnat lura min mamma att jag är gravid i 5:te månaden, för så svullen är min mage just nu. Jag tror den fick chock av grädden. Gott vare i alla fall, om man bortser från bananen då rå. Kolla på den, (se bild nedan) jag köpte den endast för att jag tyckte att den var cool. Åh, fan vilken platt banan, den ska jag ha! Äcklig var den, fy, rekommenderas ej, 0 av 5 kanelbullar! Det var även ganska äckligt att vårt skafferi var fullt med myror, tydligen inte bara jag som gillar socker i den här lägenheten. Hej då chokladströssel blev det där. Typiskt, men antar att först till kvarn är ganska logiskt.

Nu ska jag sova, upp tidigt i morgon ska springa bort gravidmagen. Chingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback