Cookbook i indesign

Indesign är det program jag jobbat minst i innan, men nu börjar jag lära mig de vanligaste funktionerna och hur man bygger upp ett dokument. Var inne i en stor bokhandel idag för inspiration till min cookbooks design. Tror ni att jag blev hungrig och godis sugen eller? hehe, jo tack. Nu har jag i alla fall jättemånga idéer och här ser ni hur långt jag kommit hittils. Ser lite konstigt ut eftersom jag lagt upp det i photoshop här så att ni kan se hur siduppslagen ser ut, men det får duga. Jag är ganska nöjd, men behöver fortfarande finslipa och kanske leka lite i photoshop för att göra den lite roligare.

Måste passa på att säga tack till min förredetta lärare Ole. Jag ändrade om i mitt newsletter, tog bort boxen, och det blev mycket bättre, tack för tipset!



Kommentarer
Postat av: Tilda

Skitsnyggt! Men thaimat? Fick ni välja eller? Blir iaf sugen när jag ser de fins bilderna! =)

2010-05-24 @ 23:41:37
URL: http://tildazinha.blogspot.com
Postat av: Mamsen

Läckert Emmy! Ser verkligen proffsigt ut och man blir sååååå ..... sugen på thaimat!!!!

Särskilt Chicken green curry:-). Puss o Kram Mamsen

2010-05-25 @ 10:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback