Long time

Long time no see..

I lördags jobbade jag på Limes igen, 10 timmar i streck. Kvällen bjöd på besök av Valle & Tomas, många kommentarer om hur fint mitt hår var, ont i fötterna, spya, slagsmål och trängsel. kvällen kunde varit bättre med andra ord. Vid kvart i ett fick jag äntligen joina Malin, Sanna och co som dansade loss på en annan klubb.
Två glas vin och jag var med i leken. Tänk vad billig fyllan blir om man inte ätit på 10 timmar, inget jag rekomenderar dock. På fredag får jag min första lön by the way, eftersom jag äntligen lämnat in mina papper, spännande.

Måste bara dela med mig av hur patetisk jag faktiskt känner mig ibland.. jag kommer på mig själv att kunna ett ord på engelska men inte veta vad det är på svenska. Känner mig typ som Victoria Silverstedh, ni vet när hon slänger in engelska uttryck och tror att hon är cool? Älskar dock att engelskan börjar flyta på bättre..


Kommentarer
Postat av: Karolina

Skulle vara kul att se ännu mer vardagsbilder. Hur det faktiskt är att leva i Australien. Är ju så intressant :D

2010-05-19 @ 14:42:30
URL: http://irethprimula.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Har dom några arbetstidslagar i Australien ? Hoppas lönen blir fet:-)

2010-05-19 @ 19:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback