23 05 2010

I går kände jag mig äntligen bättre från förkylningen och lyckades ta mig ur lägenheten. Det var en riktigt härlig dag med strålande sol, perfekt för en picknick. Sanna och jag packade kylväskan och begav oss ut för att hitta någon park i närheten.  Det märks att det är vinter här nu, solen tar ingenting. Dock skönt att slippa tänka på solskyddsfaktor.

Tomas sviker oss och åker hem till lilla Motala i morgon, (är faktiskt liite avis). Han ska bara stanna över sommaren, perfekt tid att åka till sverige. Kvällen spenderades med honom och Valle, vi åkte vi till någon sportsbar och mötte upp hans kollegor för en liten avskedsmiddag. Där åt vi mat och drack några glas vin. Jag vet inte om det var vinet, eller om jag bara var på crazyhumör, men någonting fick mig att lite spontant så där gå upp och sjunga med livebandet. Det där börjar bli en dum vana, haha. Kul vare i alla fall. Tog taxi in till Limes vid tolv, och sedan avslutades kvällen på Cloudland för min del.




Kommentarer
Postat av: AnnA

Va kul att se Thompa och Valle :D

2010-05-23 @ 20:36:50
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback