Bartender på lyxkryssning i Caribien

Snart har jag äntligen en någolunda intressant liv värt att blogga om ;)  slutet av januari åker jag iväg med Roal caribbean cruise som bartender. Jag kommer att vara borta i 6 månader och förhoppningsvis kommer jag hem med ett bra kapital till mina studier. Snart kan jag nämligen börja söka till Berghs, kommer att göra arbetsproverna från båten. Ska bli spännande. Så ja, om ni vill veta hur det är att jobba på en lyxkryssare så får ni snart reda på det. jag har googlat ihjäl mig, och ha inte hittat ett skit om hur det är att vara bartender på en sån här båt. Så jag har noll förväntningar.


PS: Någon som vill köpa min gula balklänning? Gå i så fall in på månaden MAJ år 2008 så ser ni hur den ser ut.



Vi hörs! Chingeling
 

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Så himla spännande!!! LYCKA TILL! Hoppas du kommer att blogga under dessa månader!



GOTT NYTT ÅR passar jag på att önska dig!

2011-12-30 @ 21:14:55
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Jasmin

Hejsan du. Länge sen :) Vet inte om du kommer ihåg mig men jag är tirres kusin haha. Ville fråga om du vet någon som kan göra en enkel designe på min blogg, ska börja spela in massa nya låtar och så, så vill gärna ha min blogg fin och vara nöjd :) Betalar givetvis :)

2012-02-04 @ 20:40:19
URL: http://jasminzejnelovska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback