I said Nothing compares to you and nothing does.


Inget emot Sverige alltså men HALLÅ, kan vädret bestämma sig? Ska det vara 15 grader och blåst eller ska det vara 27 grader och så där jobbigt vindstilla? Vet ju aldrig hur man ska klä sig, och därför sitter jag här nu med världens mest irriterande rethosta. Blev inte ett dugg avundsjuk när James ringde och berättade att han låg i sin hytt och kände hur vågorna kungade båten. Båten som seglar ut till en massa härliga öar runt om i kroatien, i ett vatten så klart att man ser botten. De hoppar från klippor, går i land och äter middag på mysiga små ställen längst vattnet och hittar härliga cocktailsställen där de går igenom hela menyn. Nu ska jag inte vara bitter.. Jag är ju hemma i Motala det är ju helt underbart? haha, jo vars.

Ni undrar säkert hur det gick med James när han var här. Nej vi är inte tillsammans, vi är vänner, och det känns bra. Ni som träffade honom vet ju att han är en underbar kille. Jag önskar att jag kunde ge hela mitt hjärta till honom, men tyvär kan man inte välja vad man känner, hur mycket man än försöker.

Kommentarer
Postat av: amila

Skönt att du uppdaterar :) hihi saknat dina inlägg. kram

2011-06-14 @ 14:58:56
URL: http://frokenpositiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback