Sunshine brings happiness


Idag skiner solen och känns nästan som att det är sommar igen. Det påverkar verkligen humöret till det bättre. Nu är jag tillbaks från linköping där jag och jobbarkompisarna kollat runt. Provat mackor, kaffe, juice och kollat inredning. Nu sitter jag och försöker få till en jävligt schysst meny. Får man säga att man är lite stolt över sitt grafiska öga eller? Tycker att vi svenskar är allt för dåliga på att berömma oss själva. Det blir jävligt bra i alla fall, det var det jag ville komma till.
Nu ska jag snart hoppa in och jobba i caféet. :) Så bäst att jag får något gjort.

Chingeling.




Kommentarer
Postat av: Anneli Häggkvist

Heja dig Emmy <3

2011-09-29 @ 18:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback