Don't get mad when you make mistakes. It's a chance to learn and grow.

Pappersarbetet från ambassaden dröjer ytligare minst 2 dagar till. Jag är så otålig, så jag hoppas verkligen att jag har min flygbiljett innan helgen! Jag började min måndag med en 40 minuters löprunda, kändes fantastiskt bra. Jag blir starkare och starkare för varje dag. På vågen har jag inte gått ner någonting, men jag är i mina skinnyjeans. Så med andra ord, stirra er inte blinda på vågen! Ett tips till er som går och springer mycket ute, ladda hem appen runkeeper! Den är jättebra, ser exakt hur länge och långt man sprungit/gått plus kalorier. Har ni ett pulsband går det även använda :)

Eftermidsagen har jag spenderat hos pappa och anneli. Jag måste lära mig 40 signatur cocktails som de har på okku, vilket inte är det lättaste. Vissa cocktails har 8 olika ingredienser. Ibland ingredienser jag aldrig hört talas om förut. Okku är ju en japansk restaurang, så alla cocktails har en japansk touch. Nu har jag i alla fall snart gjort klar mina små smidiga instuderings kort :) de ska printas och plastas in. Det är en jäkla tur att jag har lätt för att lära..

 


Kommentarer
Postat av: emma

Vi använde Runkeeper när vi sprang och den visa att en strecka som vi sprang var på 6 km och nu har vi köpt varsin distansmätare till skorna från Polar som passar våra pulsklockor så visa de att den rundan var på 4 km. Man kan ju då undra vilken man ska lita på? MEn annars är Runkeeper grym :)



Har du något mål med din löpning? Du är grym Emmy!

2012-02-28 @ 07:11:35
URL: http://emma86.spotlife.se
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Sv: Tack! :) Ja, jag redigerar mina bilder i Photoshop.

2012-02-28 @ 18:53:25
URL: http://myphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback