One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching

Som ni ser så Har designen ändrats lite här. Jag hade inte tid och ork till att göra om min blogg själv så därför tog jag hjälp av en jätteduktig tjej som gjorde det åt mig. Lite kvar att pilla med själv men annars är allt så gott som klart :) älskar drop menyn över headern, en sån har jag velat ha länge. Nu är det även lätt att översätta bloggen till engelska och väl i Dubai kommer jag att uppdatera mycket om vad som händer i mitt liv. Just nu ligger väskan packad och jag kollar min mail 100 gånger om dagen i hopp om att min flygbiljett kommit. Kommer nog att få åka inom några dagar, men det känns jobbigt att inte veta exakt. Citatet i min header känns så mig! "One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching".


Kommentarer
Postat av: Anneli Häggkvist

Så fint det blev!

Verkligen spännande, men hoppas det blir värt din väntan...Live Love Laug.

Kram!

2012-02-26 @ 11:22:55
Postat av: emma

jättefin design Emmy :) Du kommer ha det kempe bra i Dubai :)

2012-02-26 @ 15:38:42
URL: http://emma86.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback