The greatest love you should have is the one to your self

 

Har dragit på mig mina nya shorts och topp från ginatricot, älskar dom!

 

Min väska är packad, nu ska jag ut på äventyr i Dubai. Tänkte börja med stranden, har packat ner en tidning som innehåller det hetare i Dubai just nu, vad man kan se, göra, vilka kändisar som kommer hit osv. Har med mig frukt och så självklart min bar manual. Tänkte ligga där hela dagen och bara glassa. Ha lunch i solen och bara njuta av att vara själv. På eftermiddagen ska jag göra Dubai mall, stort shopping center som har allt. Ska försöka hitta fin byxor och skor till jobbet. vill köpa något litet från Victoria secret! Har aldrig ägt något där ifrån och de verkar ha så mycket fina mys och underkläder. Senare på kvällen ska jag gå på bio. Ska se the vow tänkte jag :) jag och mina popcorn. Så ser dagen ut. Systemkameran ska givetvis med så lägger upp bilder ikväll!


Kommentarer
Postat av: emma

Snygg du är Emmy! Din dag låter super bra, jag vill med sola och ligga på en strand. Men här är det i alla fall plus 5 grader. Börjar likna vår. Hoppas du har det bra.

2012-03-10 @ 08:18:44
URL: http://http:/emma86.spotlife.se
Postat av: Mamse

Snyggt !! Ha en jätteskön dag :-) Puss o Kram

2012-03-10 @ 08:19:42
Postat av: Styret

Ser jäkligt kul ut läser faktiskt bloggen måste jag erkänna för o kolla lite,

men nästa gång blunda lite hårdare på ena ögat ;)

2012-03-10 @ 23:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback