Den 19 december

Har precis ätit tre stycken av mammas goda köttbullar.
Dom är verkligen godast! Vid sju tiden ska vi ta en promenad
till donken. Ovanligt att promenaden leder dit. haha. Smälla
i mig en cesar sallad blir det nog. Snart är det lov, skönt. Är
såå trött på skolan.

I går fick jag ett mycket trevligt samtal av mr. Harding. Han
medelande att jag och Malin var välkommna till Stockholm
på nyår. Privat fest i någon stor lokal på Lidingö, med middag
och hela köret. : ) Slipper alltså Motala på nyår, känns helt ok.

282556-516



When a relationship dies
do we ever really give up the ghost
or are we forever haunted by the spirits
of relationships past? /
carrie Bradshaw

image515



Kommentarer
Postat av: emmelie

aah men jag tror det är mer en kurs då än vad det är en riktigt festmakeup. Annars så är det sjukt billigt:) aah men bara säg till lagom tid innan så jag inte bokar upp mig på nåt annat:) så löser vi det!:)

2007-12-20 @ 14:27:04
URL: http://emmelieabelsson.blogg.se
Postat av: Corneliuslive

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2010-02-18 @ 14:24:57
URL: http://corneliuslive.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback