Jungfrugatan Östermalm

För några månader sedan hade jag turen som via min blocketannons fick en fin etta på Jungfrugatan här på Östermalm. Blev förkrossad när jag fick reda på att jag var tvungen att flytta ut 1 sep, och därför överlycklig när jag några dagar senare fick en lägenhet två trappor ner. Inte världens jobbigaste flytt precis eftersom det bara var att ta hissen ner, tog typ en timma då min kollega Sara var snäll och hjälpte mig. Lägenheten är väldigt liten, bara på 22kvm, men jag ska nog få den mysig och mer välplanerad. Gäller att verkligen skapa bra förvaringsutrymmen här. Jungfrugatan är en så himla mysig gata, jag har nära till allt! mindre än 15 minuters promenad till jobbet, östermalmstorg, stureplan. Det är riktigt skönt att slippa åka tunelbanan och taxi överallt. Fiket och restaurangen Foam ligger bara 5 min bort, det har blivit som mitt andra vardagsrum, love it! :) 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback