I would rather learn what it feels like to burn then feel nothing at all

Min vita helg blev spontant svart. Jag var riktigt farlig i går. Lockigt hår och grejer. Hängde med min coola frisör Jonna. Ni som vill lyxa till det borde gå till henne och fixa frippan. Sjukt begåvad kvinna! Har precis varit på jobbet och blivit gödd. Pommes, bea, pasta, cupcakes, glass, cola, latte, Ipren.. Sen kommer mackan från köket ut med ännu ett lass pasta och pommes typ en timma senare. Bah tack jag spyr nu. Så nu känner jag mig rätt så krallig. I morgon börjar Sara och jag gymma, så kände att idag kan jag fuska rejält.

Nu ska jag möta upp smulan och ta en kaffe på lydmars terass i solen och läsa lite skvallerblaskor.

https://cdn2.cdnme.se/282556/6-3/pic_522c97089606ee3d2fef543c.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/282556/6-3/pic_522c97179606ee0e71ce4116.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback