Den 21 december

När jag vaknade i morse var jag livrädd. Jag ska aldrig mer snoza.
När jag vaknade av väckarklockan vid nio hade jag dröm någon
hemsk dröm som ja inte kommer ihåg nu, vettskrämd var jag. Jag
ställde klockan på tio och somnade om. När jag vaknade vid tio grät
jag. Jag drömde att jag, Carin, Malin och Maggie var i thailand och
Carin och Maggie hade dött. Jag hade den största klumpen i magen
och panik när jag vaknade. Hoppas verkligen inte någonting händer
dom nu när dom är utomlands. Blir lite orolig faktiskt.

Nu ska jag duscha, sedan blir det Mobilluren hela dagen. : )
Måste rota igenom mammas garderob efter några fräsha
jobbar kläder. Måste ju se professionell ut ; ) haha! Hoppas
att jag inte behöver ha någon larvig tomteluva på mig bara.


Grattis Ollie 18 år! :D


image518

Kommentarer
Postat av: Amila

om man drömmer att nån dör så förlänger man deras liv, :)

but i can feel you, dumma känsla :(

2007-12-21 @ 15:55:18
URL: http://alima.blogg.se
Postat av: Tim

Du kanske vill vara med i en gemensam drömlogg som jag startat? Målet är att hitta andra som drömmer liknande drömmar som dig. Kolla gärna: www.dlogg.se

Amila, det var en konstig teori :p

2007-12-24 @ 02:32:32
URL: http://www.dlogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback