Den 27 december

Ska snart åka in till stan med Malin.L. Vi ska kolla runt lite.
Blir nog en fika också : ) Blir en lugn dag annars, förutom
att jag måste stryka endel kläder och packa, har inte ens börjat.
Fick inte jobba någonting nu i mellandagarna. Skönt, men tråkigt.
Vore ju gött med ännu mer pengar liksom.

nä nu ska jag ut med Milton. hej


Olle och jag är coolast!

image536


Smart som jag är så har jag råkat boka bussbiljetter till fel dag.

Så Malin och jag åker alltså lördagmorgon till stockholm istället.
Funderar på att åka till linköping i morgon eftermiddag och kolla på
en kjol och sen natta över hos pappsen. Beror på hur Malin vill ha det.
Ikväll ska jag ha hemmaspa och bara mysa i ett varmt bad.



image537



Kommentarer
Postat av: Elin

så söt du är på bilden=)

2008-01-07 @ 17:25:31
URL: http://ejlinen.blogg.se
Postat av: Bredeellinor

Sehr schon, gut gemacht

2010-04-21 @ 14:19:46
URL: http://bredeellinor.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback