Den 28de december

Skulle somna tidigt i går men lyckades inte somna förens vid tre tiden.
Vaknar upp helt jävla slut och förkyld som fan. Nu ska jag dricka C vitamin
eftersom det tydligen är såå bra. Fast jag tror inte på det där, men just nu
får jag ta till med allt, tänker inte bli mer förkyld. Harding ringde nyss och
väckte mig. Han hade en överaskning tills vi kom upp, trevligt. Blev lite nyfiken
där. Vårt nyårs firande börjar tydligen redan vid 2 på dagen också, vad har
han nu kokat ihop? : )

Nu ska jag akut packa ner allt jag ska ha med mig och sedan åka till Malin

och leka med hennes småsyskon. Dom är för söta. Sedan vid fyra ska jag
övningsköra in till Linköping. Malin och jag ska gå på stan, kolla efter en kjol
till mig, sedan åker vi hem till pappa och sover där inatt : )


Det kallas tvivel, det där som stör
Det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör
och jag ser hur du tänker på nåt
hur du längtar dig bort
som en fågel i bur
En obehaglig distans
en konstig känsla nånstans
Det känns tomt - eller hur?

Kommentarer
Postat av: Teorebecka

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2008-10-08 @ 14:41:02
URL: http://teorebecka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback