It's better to lose a lover than love a loser

I går var jag och Malin hos David på förfest. Robin och David
Fyllde 20 och 21, så nu är dom stora grabbar. Vid elva tiden körde mamma
in oss till harrys. Kön var lång men Malin och jag trängde oss ; )
Det var riktigt mycket folk ute. Träffade många roliga personer som
man inte sett på länge. Slutet på kvällen kunde väl bli mer lyckad
än vad den blev. Så onödigt bråk! Men men. Här är lite bilder : )



image530

David, Patrik, Malin & Jim

image531

David & jag

image532

Jag och Schilla!


image533

En full & glad Malin




Nu ska jag duscha, lägga en ansiktsmask och fixa
mig lite. Malin Larsson från Brunflo är nämligen här
och hälsar på. Så ikväll ska jag umgås med henne
och träffa hennes söta småsystrar. Det ska bli mys.



image523




Kommentarer
Postat av: Fashion By TK

Tröjan du hade på dig ser fin ut, även fast man inte ser så mycket.. :p

2007-12-26 @ 15:41:40
URL: http://fashionbytk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback