beautiful dream

I natt hade jag en underbar dröm, den kändes så verklig. När jag vaknade blev jag besviken. Det blev sent i går, gick inte o la mig förns vid 2 tiden. Men tiden går så sjukt fort när man har någon intressant att prata med.

Har precis fixat i ordning mig för stan. Får väl se om jag hittar till Bully, har ju aldrig varit där. Och tur är väl det att jag aldrig hittat dit för då skulle nog mina alla spar pengar varit borta för länge sen. Måste köpa hår spray idag också, det behövs. Frågan är vad man ska göra ikväll, är inte så sugen på att bara sitta hemma och dega en kväll till, det är ju faktiskt lördag. Får se om man kanske hör av sig till en gamal vän. För övrig så börjar jag faktiskt att må lite bättre. Förkylningen lider mot sitt slut, hopps jag i alla fall. Vill börja träna igen nu! jävla skit. Är sugen på att köpa en blondering och göra slingor i veckan, men är lite rädd att jag kanske blir orange? kanske bäst att jag går till Marie och gör det.. Snart är det dags för en Stockholms vistelse, men när vet jag inte än. VIll ju att höst kläderna ska ha kommit in rejält först. Nu ska jag klä på mig. Ciao

image80
mums


Hittade ett par jätte fina pumps på scorett som jag blev totalt förälskad i, så var tvungen att köpa dom. Hittade också en fin svart kjol på Carlings och ett armband på glitter för 25 kr, haha :P Är sugen på att gå ut ikväll, ska ringa och tjata lite på Malin, annars får jag väl gå på grabbarna själv. Men som sagt, det blir nog inte så farligt. Jag är ju inte direkt den osociala blyga personen som har svårt för att lära känna nytt folk. aja får helt enkelt så hure blir.


Kommentarer
Postat av: Teodoreli

Excellent site.

2009-09-11 @ 14:52:39
URL: http://teodoreli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback