Give me one reason

Bulgarien var verkligen underbart! Vädret var kanon, hotellet jätte bra och träffade många trevliga människor. Nu när man är förkyld och trött, vädret suger och man har inget att göra så längtar man verkligen tillbaks. Skulle nog ändå om jag tänker efter kunnat stanna en vecka till. Men då kanske man hade tagit det lite lugnare :)

Förstår inte vart sommaren har tagit vägen, får be till gud att augusti vädret blir bättre. Annars blir det tyvär ingen sommar i år. På måndag börjar man jobba igen, tråkigt som fan. Men schysst att få lön sen. På tal om lön så är det ju snart den 25:te ska bli spännande att se hur mycket lönen kommer att ligga på.

Bulgarien 2007




Som du sa det kan vara svårt att bli riktigt nöjd
Det är så lätt att fantisera
Och mina tankar och minnen står mig upp i halsen
Men mycket vill ha mera..



image61

Så jävla snygg jacka, vill verkligen ha den. Får fundera lite på om den är värd pengarna

Kommentarer
Postat av: emma

den där jackan är skit snygg.
jag tror vi får bakslag på vädret sen förra sommaren.

2007-07-21 @ 23:19:26
URL: http://emma86.blog.se
Postat av: tirre

va har du också blogg, visste jag inte, addar dig till min kontaktlista NU ! 4 år och 2 månader är det nu typ :) ja det är länge de. Kram på dig

2007-07-22 @ 11:04:03
URL: http://tiirajs.blogg.se
Postat av: Karin

Vart har du köpt den rosa, vita och svarta långa koftan? Skitsnygg ju!

2007-07-23 @ 10:59:33
URL: http://tigerdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback