Grattis Jimbo

Idag är ingen vanlig dag för det är Jims födelsedag, hurra hurra hurra! :) Ikväll ska vi fira med tacos hos Carin det ska bli trevligt. Får hoppas på att Jim och Robin inte däckar totalt av deras öl hävar tävling. De har fått för sig att man ska dricka lika många öl som man är gamal. Ska inte uttrycka mig mer om vad jag tycker om den saken :P
Men i alla fall. Nu har man jobbat klart, det tog inte lång stund. Lite surt utan att ha någon mp3 men får köpa hörlurar senare i veckan.. Efter jobbet gick jag på stan en sväng, köpte ett puder från isadora som Malin hade köpt här om dan, det var så bra så var tvungen at ha ett lika dant. När jag stod och spanade där mellan hyllorna på kicks så hittade jag en rosa Björnborg Necessär. Var tvungen att ha den, min är ju så sjukt dålig, smutsig och för liten.


Regner verkligen öser ner. Jag har köpt en jordgubb/cocos badbomb som jag kommer att utnyttja idag. För ska jag se en film i myskläder. Efter filmen blir det ett varmt bad med hårinpackning och ansiktsmask. Det ska bli skönt. Längtar riktigt mycket tills min sex and the city box kommer. :)

Födelsedagsfest


Kommentarer
Postat av: Estelle

Gott med godis!!

2007-07-30 @ 13:05:37
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback