Linköping

Har inte träffat pappa & Anneli på att bra tag nu, så ska bli jätte kul att åka dit idag. Ska väl inte göra något speciellt, bara ta det lungt. Men det blir nog en runda på stan på lördagen ialla fall. : ) Sex and the city boxen får följa med!
Nu ska jag jobba lite..

Nu sitter man ligger man här i sitt rosa/blå rum med pappas laptop på magen. har sett två avsnitt av sex and the city med Anneli och pappa. Blir väl att se mer i morgon kväll. Blev  tacos, (utan mjuka bröd) men det gick väl bra ändå :P det är sjukt varmt på mitt rum, så sitter med ett fönster öppet. Så hör man plötsligt klickandet av häst hovar utanför på cykelbanan.. lite irriterande. Hoppas inte att häst lukten sprider sig i mitt rúm bara. i morgon ska jag till stan med mirell och kolla lite kläder. Får se om jag hittar nått fint. min garderob suger just nu.. Är avis på Carin som är i gbg och har kul ;) och lite avis på malin också som var i stockholm idag. nu ska jag typ sova. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback