Söndag

Så var det söndag och det är bara 3 dagar kvar tills lönen kommer. Wiho. Det är nice! Idag blir det lätt sola, antingen i trägårn eller i varamon. Vill egentligen till varamon men jag är ju så förkyld. Ska ju jobba i morgon. Har inte kunnat sova bra på flera nätter nu, vaknar hundra gånger av att jag får hostattacker. Så blir jag illa tvungen att sätta mig upp och sova. Inte speciellt skönt kan jag lova.

I Fredags var mamma, jag, Erik och Olle ute på en liten familjekväll. Vi spelade minigolf och åt jätte god mat på sjövik. Trots mina 3 spikar så vann mamma minigolfen med 1 poäng mer än jag. Men nöjd är jag ändå som tvåa.Vi åt snitzel, pommes och b-sås. Hur gott som helst. :)



Nu ska jag smörja in mig och lägga mig i solen. Puss hej



image69

Nu har jag beställt sex and the city skolådan, 680 kr med frakt från Elgiganten. Jäkligt bra pris faktiskt! Snart finns den att ta fram under sommarens regninga, tråkiga dagar.

Kommentarer
Postat av: emma

snygg klänning. tack för tipset på SATC.

2007-07-22 @ 12:58:29
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: emma

Om att den var så billig :) Vi ska och kolla på fyra lägenheter imorgon hoppas att en av de passar oss så vi kan skriva på kontraktet redan imorgon och ha nycklarna den 1 augusti det skulle vara toppen så vi hade en vecka på oss och fixa allt innan vi ska flytta in helt :) men vi får se.

2007-07-22 @ 15:36:03
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Anneli

Jätte fin klänning!!! Vackert vid Sjövik ;)

2007-07-22 @ 17:12:25
URL: http://canary.user.se
Postat av: Tiirre

jag ska joba hela sommaren har varit i sthlm och dansat i 4 veckor och slappat, så nu e de bara jobba som gäller. man klickar på de som står under fotot ; tiiren och sen under fotot som kommer upp står det lägg till kontakt, men de gick inte på dig. Vädret är både kass och bra nu sticker solen fram, igår ösregnade det och det va min enda lediga dag, kul :/ va ska du göra i sommar då ? pusss

2007-07-23 @ 10:32:23
URL: http://tiirajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback