Utgång med tjejerna

Ikväll ska vi till måndagsklubben. Jag har ingenting att ha på mig, och eftersom jag har haft min älsklings kläning tre gånger nu så kan jag inte ha den ikväll också. Får helt enkelt låna av Malin, hoppas bara att hon inte kommer fram till att hon vill ha just den tröjjan själv.. Har precis gjort mig i ordning och sitter med första drinken, själv. Värsta partyfaktorn. jag vill kunna spela gitarr, det är en partyfaktor. Tjejerna kommer antaligen snart och jag hoppas att den här kvällen lyckad. Vädret är i alla fall toppen, bara det höjer humöret en smula.


                                                       Well hello handsome
                                             image92

Kommentarer
Postat av: Maddiie : )

Du är utmanad ! Kolla min blogg ;)

2007-07-31 @ 22:28:44
URL: http://maddiies.blogg.se
Postat av: Anonym

FRUKTANSVÄRT snygg. (Och singel?!!)

haha adda msn? (A) lindgren[email protected]

2009-01-20 @ 17:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback