Fika tisdag

Ja så var det tisdag igen, och som de flesta nog redan vet
(med tanke på att det är så tomt på hugos på tisdagarna)
så är det Spicegirls fikadag. Det ska bli skönt att fika lite faktiskt.
Men det är lockande att köpa massa godsaker så därför ska
jag äta nåra morötter innan jag cyklar iväg ; )



Vill ha


image412

22.30

Jag känner mig duktig som var ute och gick en promenad idag.
Fast känner mig mindre duktig över att jag vräkte i mig en halv
tapastallrik på hugo. hihi. nattinatti

Kommentarer
Postat av: Torsteinfredrikke

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2010-05-05 @ 10:42:52
URL: http://torsteinfredrikke.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback