Körskolan

Det är äckligt när man inte vet om en viss händelse hänt på riktigt
eller om det bara var en dröm. Just nu sitter jag och undrar. Hoppas
verkligen det var en dröm annars blir det lite pinsamt för min del. Får
ta reda på det sen.

Idag har vi en lektion, historia. Jag och kullisarna ska snart redovisa vårat
arbete om Hansan. Hade en trevlig dag i går, mycket trevlig. : ) Jag måste
därimot sluta äta upp mina pengar. Idag ska jag övningsköra igen på körskolan.
Tråkigt, men känns ändå bra, ett steg närmare körkortet. Idag ska Maggan köra upp.
Håller tummarna för henne! : D


Den här bruden kan sjunga!
man blir lite chockerad av slutet.







Attans! Maggie klara´t inte, men förhoppningsvis klarar hon
uppkörningen nästa vecka istället. I morgon blir det fest för
hela slanten. Blir att fira Camilla & Calle som äntligen blir
vuxna människor. ; ) Det ska bli trevligt. Jag ska lätt sno med
mig systemkameran från skolan, fast det får ni inte säga till nån. hihi!

Blir fika på hugos ikväll med tjejerna det ska bli mysigt.
Phu, angående det där som jag inte visste var dröm eller
verklighet, det var bara en dröm. Tur det lite pinsamt. :P


Ciao








Kommentarer
Postat av: anthon

det var en dröm,haha !

2007-11-22 @ 19:27:16
Postat av: emmy

Ja det var tur det, :D

2007-11-22 @ 19:43:55
URL: http://amafao.blogg.se
Postat av: Gauteleah

Hi, nice site! Keep up the good work!

2009-05-26 @ 10:52:26
URL: http://gauteleah.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback