MVG

Tror nog att jag talar för många när jag säger att det gick såå bra på
på matte C provet idag :D hahah! men jag är glad ändå för i går
slutade vi 10.00 för att sven var sjuk, idag slutade vi 11.20 för att sven
var sjuk och i morgon har vi sov morgon till tio och slutar typ tolv.
På fredag sovmorgon till tio och har två lektioner. Fan va nice :D

Nu ska jag plugga, se one tre hill och göra hårinpackning :)

Puss


15.45

Jag är väldigt sugen på att baka kladdkaka eller typ chokladmuffins.
Borde ju egentligen göra det för att jag skulle ju faktiskt bakat förra
veckan till klassen. Som vanligt har vi ingenting hemma så att jag kan
baka, typiskt våran familj, jag vet. Hos pappa behöver man inte ens baka
själv utan där sköter han allt sånt. Duktig är han också. Anneli har´t bra hon ; )

Åre på nyår förhoppningsvis. Det vore sjukt kul! Men kommer väl skita sig i
år också som alla andra nyår som man haft så höga förväntningar på. :P

hej hopp

Had I become so jaded that I didn't even
recognise romance when it kissed me on the lips?

/ Carrie Bradshaw



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback