Nyklippt

Tack för en helskön kväll i går brudar! Det vart en riktigt lyckad kväll.
I morse var man skapligt trött, men ska man bli fin i håret så ska man.
Så nu är jag korthårig igen. Känner mig 10 gånger snyggare så det
var ett lyckat drag. När Marie hade färgat och klippt färdigt mig och
mamma så gick vi till Wayne´s Coffee. Vi åt scones med marmelad
och Philadelfiaost. Jag är fortfarande mätt! Hittade en vit t-shirt på jc
också. Och sedan gick vi till någon ny märkesbutik, hittade cola trosor
som det stod, little miss chatterbox på. Mamma och Marie höll
med om att de där trosorna var som skapta för mig. Tyvär hade inte
mitt kort med mig så får köpa dom någon annan dag : )

Nu ska jag duscha.

Puss

Kommentarer
Postat av: emma

jag vill se bild på din nya frilla :)

2007-11-17 @ 16:45:38
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback