Should I stick around for more?

Hade skrivning idag, blev klar på ungefär två timmar så det var
skönt att man fick sluta tidigt. har satt upp min nya lampa i rummet
nu det blev faktiskt fint. Nu är jag lite nervös inför mitt tal som jag
ska ha på torsdag. Har ingen aning om vad jag ska snacka om i
fem minuter. :/ Aja det ordnar sig. Nu ska jag i alla snart åka iväg
och fika.. Skvaller time. Vi älskar´t!

På lördag åker mamma och jag in till Lkpg
för att klippa oss och köpa en ny garderob till mig.
Garderoben jag har nu är totalt värdelös. Går inte
hålla ording där över huvudtaget : )


Mysig dag i går.



After all, seasons change, so do cities;
people come into your life and people go.
But it's comforting to know that the ones
you love are always in your heart.
And if you're very lucky, a plane ride away.




Kommentarer
Postat av: kullis2

du kommer inte hålla ordning i din nya garderob heller amafäo ;)

2007-11-13 @ 17:42:03
Postat av: emmy

hihi tyst märe kullis, du ska få se ;)

2007-11-13 @ 18:40:31
URL: http://amafao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback