torsdagen den 29 november

Idag har jag varit hos tandläkaren och fyllt i två tänder som det lossnat
lite på. När jag var ungefär 10 år hade jag fått en ny backstreetboys cd
och skulle gå över till madde. Jag gick och kollade på min fina skiva utan
att kolla vart jag gick. Jag gick rakt in i en bom och slog sönder tänderna :P
var lika klantig då som nu.

Har tränat en timma, nu är jag svettig och mysig ;)
Ska hoppa in i duschen, sen blev det tydligen ingen
fika som man hade sett framimot.. men istället blir det
mys med fjanton ; ) Ska packa simkläder också, för i
morgon ska Malin och jag äntligen simma som vi sagt att
vi ska göra i 4 veckor nu. :P


Puss hej






Vi kommer ha så mycket för oss över jul och nyår, haha!

image469




Fin jullåt


Kommentarer
Postat av: Tristanidunn

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2009-05-08 @ 08:47:39
URL: http://tristanidunn.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback