hemfärd

Nu var det ett tag sen man skrev här. Har haft en trevlig visstelse
här uppe, trots att vi kanske inte direkt varit så aktiva. Vi har mest
tagit det lungt. Var ute i lördags och det var kul. : )

Tågresan upp var därimot inte så mysig. Sov kanske högst en
timma. Aldrig mer tåg. Ska ställa mig på flygplatsen i eftermiddag
och hoppas på att halv fem tåget är billigt. Då bär det av till Stockholm.
Hoppas på att jag kan slagga i hardings lägenhet en natt eftersom det
annars blir lite jobbigt att resa så sent hem till motala. Då får man också
chansen att träffa Sascha och kanske ta en sväng på stan också. Vore
inte dumt det : )

Jag saknar mina tjejer jätte mycket.
ska bli kul att komma hem och träffa dom.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag gillar verkligen ditt hår, är det en svår frisyr att sköta? Brukar du platttånga det?

2007-10-31 @ 21:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback